Welles va repetir la mateixa experiència, projectar cinema dins una obra de teatre, en diverses ocasions,però cap d’aquests materials s’ha conservat. Too much Johnson és una excepció que al mateix temps destaca amb llum pròpia en un magma de pel·lícules inacabades o mai no exhibides i de versions múltiples de determinats títols. D’aquests casos se’n va parlar al simposi sobre Multiversions que a l’abril va tenir lloc a la Filmoteca de Catalunya amb motiu del darrer Congrés de la FIAF. A l’exposició sobre aquest tema, que encara es pot veure a la seu del Raval, hi ha nombrosos exemples de com els productes cinematogràfics es modifiquen en funció de l’audiència.
Es pot parlar de “versió original” d’una pel·lícula quan, tornant a l’exemple de Welles, n’hi ha cinc de catalogades de Mr. Arkadin? Charles Chaplin, un altre dels grans cineastes, refeia periòdicament les seves pel·lícules i obligava a destruir les anteriors, com si mai no haguessin existit. Insatisfet amb treball de Josef Von Sternberg com a director, tampoc no va deixar que s’estrenés la seva producció The seagull i, ara per ara, no hi ha notícies que hagi sobreviscut. Welles, en canvi, va donar per desapareguda la còpia de Too much Johnson que ara ha sortit a la llum gràcies a la consciència que el cinema és un patrimoni cultural que cal preservar. Aquesta tasca correspon a les filmoteques i cada pel·lícula que es rescata de l’oblit o de l’amenaça de destrucció és un motiu d’orgull i de satisfacció.